קונטקט טיקטוק

אתר חירום לאומי לעזרה ויצירת קשר עם TikTok

מקרה חירום עם טיקטוק

באם נתקלתם במצב חירום הקשור לטיקטוק, המאמר הבא יעזור לכם לפתור את הבעיה בצורה אפקטיבית ומהירה.

בדומה לפייסבוק, גוגל, טוויטר ופלטפורמות נוספות שבבעלות תאגידים רב-לאומיים זרים הפועלים ללא פיקוח בסחר המידע והדעת של מיליארדי אנשים מסביב לעולם, גם לטיקטוק לא כל כך אכפת מהמשתמשים שלה והיא תעשה הכל, פשוטו כמשמעו, בכדי להקשות עליהם בקבלת עזרה ותמיכה במצבי חירום מוחשיים.

לכן חשוב להבין שאם אכן נתקלתם במצב חירום הקשור לטיקטוק שמצריך תגובה מיידית, עליכם לפעול בצורה נכונה בכדי למזער את הפגיעה האפשרית. במקרים מסויימים יתכן וחיים ומוות של אדם, חיה או אפילו שלכם, יהיו תלויים במהירות הטיפול מול טיקטוק.

טיקטוק תל אביב היא חברה שבבעלות TikTok העולמית ומשמשת כפרוקסי שלה בישראל, מתוקף כך טיקטוק ת"א היא גם בעלת היכולת היחידה בישראל לטפל בבעיות ולהסיר תכנים בעיתיים מ-TikTok בזמן אמת.

בעת מקרה חירום, יש תחילה להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל, להתקשר למד"א בעת הצורך 101 ולגשת לתחנת המשטרה. במידה ומקרה החירום קשור לקטינים, יש ליצור קשר עם מוקד 105 של המטה הלאומי להגנה על ילדים רשת ולדווח על המקרה. שימו לב: במקרה של חשש לחיי אדם, יש להתקשר מיד למוקד 100 של משטרת ישראל.

חשוב לדעת שלמשטרת ישראל או לכל ארגון אחר שמצויין בעמוד זה, אין יכולת פעולה ממשית שיכולה להבטיח מתן עזרה מהיר ב-100% מהמקרים. לכן רק פנייה ישירה להנהלת טיקטוק תל אביב, היא הדרך היחידה להבטיח טיפול מהיר במקרה החירום ומזעור הפגיעה הפוטנציאלית.

אנו ממליצים כי תסורו לתחנת המשטרה הקרובה להגשת תלונה. בנוסף יש להגיש את התלונה גם נגד חברת טיקטוק ישראל והנהלתה.

רשימת קשר טיקטוק ת"א

אסף שגיא – מנכ"ל טיקטוק בישראל
נטלי זיו – דוברת טיקטוק בישראל
משה דבי – דובר ויח"צ חיצוני של טיקטוק בישראל

רשימת גורמי קשר בעת מקרה חירום

מוקד 105 הוא מרכז לאומי ייחודי לקבלת פניות ודיווחים מהציבור ולמתן מענה מקצועי בנוגע לפגיעות, אלימות ופשיעה נגד ילדים ונוער במרחב המקוון. את המוקד מאיישים שוטרים שעברו הכשרה ייעודית בתחום עיסוקו של המטה הלאומי, ופועל בו דסק שותפויות בין-משרדי בו יושבים מומחים בתחום הפגיעה בילדים ברשת ממשרד החינוך, משרד הבריאות, המשרד לביטחון הפנים, משרד המשפטים ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. המוקד הוא חלק מיחידה 105 הכפופה ללהב 433.

מרכז safe איגוד האינטרנט הישראלי מפעיל את safe, קו הסיוע לאינטרנט בטוח. ניתן ליצור קשר עם המרכז לאינטרנט בטוח ולבקש סיוע באמצעות שליחת הודעה לוואטסאפ מס' 0548858911 או לחצו כאן. שעות הפעילות של safe בוואטסאפ הן בין 9:00 ל-17:00.

מערך הסייבר הלאומי מפעיל את המרכז המבצעי לניהול אירועי סייבר 119. המרכז, הראשון מסוגו בעולם, מאויש 24 שעות ביממה באנליסטים ובאנליסטיות, יוצאי יחידות טכנולוגיות ובוגרי אוניברסיטאות, מומחים בתחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, שתפקידם לזהות את סוג האיום, לאמוד היקף הנזק הנשקף ממנו, ולספק את המענה המותאם. האנליסטים במרכז מעניקים מענה ראשוני לאזרח בהתאם לרמת החומרה, הכוונה, כלים לטיפול באירוע והנחיות להעלאת רמות ההגנה של הנכסים הדיגטליים. פניה למרכז המבצעי לניהול אירועי סייבר באמצעות הטלפון: חיוג מקוצר חינם 119 בכל שעות היממה או באמצעות הדואר האלקטרוני: team@cyber.gov.il

בכירים ב-TikTok ישראל

חווים ביריונות בטיקטוק?

אם נפלתם קורבן לביריונות, שיימינג או עבריינות בטיקטוק או שנתקלתם בתוכן שיש להסירו או בכל מקרה חירום שמצריך עזרה דחופה, חשבו שתדעו שאתם לא לבד ואפשר להתמודד עם מרבית הבעיות שתיתקלו בטיקטוק בצורה מהירה ואפקטיבית.

קונטקט פייסבוק / וואטסאפ / אינסטגרם

מנכ"לית @ פייסבוק ישראל
דוברות ויח"צ @ פייסבוק ישראל
מנהלת תקשורת @ פייסבוק ישראל
מנהלת מדיניות @ פייסבוק ישראל
יועץ תקשורתי @ פייסבוק ישראל
טיקטוק tiktok
צריכים עזרה עם טיקטוק?

חדש!! הצטרפו לערוץ התמיכה